طراحی داخلی ساختمان

طراحی داخلی ساختمان ، امروزه با استفاده از علوم نوین کامپیوتری که در تمام صنایع جزو لاینفک طراحی ها میباشد ، انجام می پذیرد . در طراحی داخلی ، نما ، سازه و سایر موارد ، المان ها و متریالی که قرار بر اجرای آنهای میباشد ،بطوری که برای عموم مردم قابل درک باشند ،از طریق طراحی سه بعدی ساختمان طراحی میشوند ، که در آن جزئیات پروژه به وضوح مشخص شده و قابلیت درک تصویری پیدا می کند . کارفرمایان و مجریان پروژه در یک نظر میتوانند طرحی که در ذهن داشته اند و ایده های خود را قبل از تخریب و فاز اجرایی پروژه مشاهده نمایند، که این امر به جلوگیری و صرفه جویی چشم گیری در وقت و هزینه منتهی خواهد شد .

در این راستا بعد از مشخص شدن پلان ساختمان که جا نمایی و شکل کلی پروژه را در بر دارد ، برای روح بخشیدن به آن و درک بهتر طرح نهایی پروژه از طراحی ۳ بعدی  استفاده میشود و بخصوص برای نمای ساختمانهای  نوساز از واجبات و الزامات شهرداری  میباشد ، که باید حین اخذ جواز طرح ۳ بعدی نما به شهرداری منطقه مربوطه ارائه و تایید شود.

سیلقه ها و ایده های شما  و مشاوره مهندسین و افراد متخصص ما در قالب چند طرح سه بعدی مطرح خواهند شد . پس از صلاح دید و توافق طرفین طرحی انتخاب و زیر نظر کادر اجرایی ما به اجرا در خواهد آمد.

دیدن طرح های سه بعدی از داخل و نمای ساختمان قبل از شروع پروژه بهترین نتایج را بدنبال دارد.

طراحی داخلی ساختمان

طراحی سه بعدی ساختمان

طراحی کابینت آشپزخانه

یکی دیگر از کاربردهای طراحی سه بعدی ، در طراحی داخلی منزل که چندسالی است به شدت رشد و ارتقا پیدا کرده در زمینه طراحی کابینت ، کمد دیواری ها میباشد .

همکاران ما در بخش اجرای کابینت بخصوص کابینت های ممبران که دارای جزییات خیلی بیشتری نسبت به کابینت های ، های گلاس و mdf میباشند ، با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی به راحتی میتوانند طرح و ایده خود را به مشتریان و کارفرمایان منتقل کنند.

این مطلب در مورد نما کاران ساختمان تا مشاورین فرنیش و چیدمان منزل هم کاملا صادق میباشد .

لطفا ، با کلیک روی ستاره مورد نظر امتیاز دهید ، متشکرم

Average rating 5 / 5. تعداد آرا : ۳